loading...
اس اس آبی
سعید بازدید : 105 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

به گزارش سايت باشگاه استقلال، امير قلعه نويي، سرمربي استقلال پس از پيروزي يک بر صفر مقابل الجزيره امارات در کنفرانس خبري اظهار کرد: خدا را شکر توانستيم در يک بازي سخت 3 امتياز بازي را بگيريم. به شاگردانم افتخار مي‌کنم. ما امروز جنگيديم و با غيرت ايراني پيروز شديم. نيمه اول الجزيره بهتر از ما بود و چند موقعيت گلزني داشت ولي در نيمه دوم با تعويض هايي که انجام داديم توانستيم به گل برسيم. بد شانسي ما اين بود که مهدي نظري بعد از 3 دقيقه حضور در ميدان دچار آسيب ديدگي شد و ما مجبور شديم يکي از تعويض‌هاي خودمان را براي نظري استفاده کنيم. خدا را شکر الان تقريبا به جدول مسابقات بازگشته‌ايم. 2 فينال ديگر در پيش داريم. اگر مقابل الشباب هم مثل امروز بازي کنيم مي‌توانيم پيروز شويم اما بايد بگويم براي تيم الجزيره و مربي بزرگ اين تيم والتر زنگا احترام خاصي قائل هستم.

قلعه نويي در پاسخ به اين سوال که تعويض‌هاي شما بهتر از والتر زنگا بود ادامه داد: خدا را شکر تعويض‌هاي ما در اين مسابقه به کارمان آمد وتوانستيم به پيروزي برسيم.

سرمربي استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتي مبني بر اينکه روز يکشنبه هفته آينده مهمترين بازي فصل شما مقابل فولاد که به نوعي فينال ليگ است برگزار خواهد شد، اظهار داشت: وقتي شما برنده مي‌شويد اشکال‌ها تا حدودي پوشيده مي‌شود. ما در بازي رفت مقابل الجزيره بهتر از امروز بوديم و مي‌توانستيم در تهران هم پيروز شويم. ما تا فردا حق داريم براي برد امشب خوشحالي کنيم چون بايد به فکر بازي با فولاد باشيم. در آنجا انتحاري و منطقي بازي خواهيم کرد و اميدوارم در ليگ هم به جدول بازگرديم.

قلعه نويي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه استقلال در شرايط سخت بهتر عمل مي‌کند، گفت: اين خصوصيت مردم ايران است که در شرايط سخت بهتر عمل مي‌کنند. در بازي تيم ملي ايران مقابل کره جنوبي هم شرايط سخت و خاصي وجود داشت ولي با غيرت بازيکنان ايراني توانستيم به جام جهاني صعود کنيم. ما جنگيديم و با قلبهايمان بازي کرديم و به جام جهاني صعود کرديم.

سرمربي استقلال در پايان در باره علت شکست الجزيره در بازي امشب گفت: فکر مي‌کنم به خاطر فشردگي بازيهايي بوده که الجزيره در اين چند وقت انجام داده است. البته بايد بگويم ما در نيمه دوم توانستيم با قدرت تاکتيکي در اين ميدان پيروز شويم.

سعید بازدید : 86 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

محمد قاضي که تک گل تيم استقلال مقابل الجزيره را به ثمر رساند بعد از پايان اين مسابقه به عنوان بهترين بازيکن اين ديدار انتخاب شد.

قاضي در ديدار رفت تيمش مقابل نماينده امارات هم روي ارسال خسرو حيدري گل اول استقلال را به ثمر رسانده بود.

تيم فوتبال استقلال با پيروزي مقابل الجزيره امارات با 4 امتياز به رده سوم جدول صعود کرد.

سعید بازدید : 92 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

پس از اينکه تيم استقلال توانست با يک برد شيرين و کسب 3 امتياز به جدول بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا برگردد علي فتح‌الله زاده و احمد شهرياري در رختکن اين تيم حاضر شده و ضمن تبريک به خاطر اين برد مبلغ 20 درصد جريمه اي که پس از بازي برابر نفت تهران در نظر گرفته بود به آنها بخشيد.

به گزارش فارس، مدير عامل استقلال به خاطر اين برد ارزشمند ضمن تشکر از آنها و اعضاي کادر فني مبلغ 20 درصد قرارداد بازيکنان را که قرار بود از قرارداد آنها کسر کند پس گرفت تا به اين نوع به استقلالي‌ها پاداش داده باشد.

سعید بازدید : 92 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

ديدار تيم‌هاي الجزيره امارات و استقلال با نتيجه يک بر صفر به سود آبي پوشان به پايان رسيد و شاگردان امير قلعه‌نويي با 4 امتياز در رده سوم قرار گرفتند اما جي لويد ساموئل که امروز به جاي عمران زاده در خط دفاع بازي مي‌کرد با دريافت کارت زرد از داور کره اي دو اخطاره و از ديدار با الشباب عربستان محروم شد.

به گزارش فارس، ساموئل در ديدار روز 6 اسفند ماه سال گذشته در ورزشگاه آزادي مقابل الشباب عربستان از داور چيني کارت زرد اول خود را دريافت کرده بود. تيم استقلال روز 27 فروردين در عربستان ميهمان الشباب عربستان خواهد بود.

سعید بازدید : 80 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های الجزیره امارات و استقلال از ساعت 20:10 در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی با قضاوت کیم دان جین آغاز شد.

داور کره ای این دیدار به ساموئل و مهدی رحمتی از استقلال کارت زرد نشان داد.آبی پوشان تهرانی که نیاز به برد داشته تا به جدول مسابقات برگردند در این دیدار آندرانیک تیموریان را در ترکیب اصلی در اختیار داشتند.

استقلال که روز 27 اسفند ماه سال قبل در ورزشگاه آزادی مقابل نماینده اماراتی به تساوی رسیده بود با شناخت از این تیم وارد زمین شد اما در دقایق ابتدایی تحت فشار حریف قرار گرفت و در یکی دو صحنه رحمتی مانع باز شدن دروازه شد.

همین روند ادامه داشت تا اینکه ضربه چپ بازیکن الجزیره از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. البته دقایقی بعد روی ارسال حیدری، قاضی با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما توپ به بیرون رفت تا بازی بدون گل در جریان باشد.

در دقیقه 41 مهاجم الجزیره در شلوغی مقابل دروازه استقلال ضربه ای ناگهانی را زد که رحمتی توپ را به کرنر فرستاد تا این نیمه با وجود حملات فراوان تیم اماراتی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم استقلال بهتر بازی را آغاز کرد و حتی در دقیقه 52 روی حرکت فوق العاده برهانی و قاضی می‌توانست توسط نوری به گل برسد اما ضربه این بازیکن را گلر الجزیره با واکنشی خوب به کرنر فرستاد.

چند دقیقه بعد الجزیره در موقعیت گل قرار گرفت اما حریف نتوانست از این فرصت استفاده کند تا اینکه روی حرکت خوب مهدی نظری و پاس وی به قاضی مهاجم استقلال دومین گل خود را تیم اماراتی در دو هفته اخیر به ثمر رساند تا بارقه های امید در این تیم زنده شود.

درست یک دقیقه بعد پاس قاضی به نظری این بازیکن را در موقعیت قرار داد اما ضربه این بازیکن را گلر حریف گرفت.

نماینده ایران که در این دقایق خیلی خوب بازی می کرد این بار از روی ضربه تونی کاروالیو می توانست گلزنی کند که باز هم گلر الجزیره با واکنشی خوب توپ را به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی بازی و با حضور مبعلی استقلال بازی را اداره کرد تا آبی پوشان با کسب 3 امتیاز ارزشمند به ایران برگردند و همچنان شانس صعود را به دور دوم داشته باشند.

تیم استقلال با این پیروزی در ورزشگاه محمد بن زاید طلسم شکنی کرد و برای اولین بار الجزیره امارات را شکست داد تا ارزش این برد دو چندان باشد.

استقلال با این برد 4 امتیازی شد و با توجه به نتیجه دیدار الریان و الشباب در رده سوم قرار گرفت تا همچنان شانس صعود به دور دوم را داشته باشد.الجزیره نیز با این شکست 7 امیتازی باقی ماند و به رده دوم جدول گروه A صعود کرد.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، جی لوید ساموئل،خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، علیرضا واحدی نیکبخت، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، احمد جمشیدیان(67 تونی کارلوالیو)، محمد قاضی و آرش برهانی(64 محمد مهدی نظری)(77 ایمان مبعلی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

سعید بازدید : 82 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)

مهدی رحمتی که در دیدار ملوان – استقلال در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۹۲ باعث تحریک هواداران ملوان شده بود و در پایان این دیدار نیز یک حرکت منشوری را انجام داد، ابتدا توسط کمیته انضباطی به دلیل رفتار غیرمتعارف و نادرست به پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و تذکر گرفت که با رعایت شئونات اخلاقی از هرگونه رفتار غیرورزشی پرهیز کند.

 این رأی با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد تا اینکه رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد جریمه سیدمهدی رحمتی تنها به دلیل تحریک هواداران ملوان بوده و در صورت محرز شدن عکس‌ها و فیلم‌هایی که از وی گرفته شده احتمال محرومیت دروازه‌بان استقلال در رأی جدید کمیته انضباطی وجود دارد.

 اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در این خصوص عنوان کرد: آقای رحمتی به کمیته انضباطی آمد و در جلسه شرکت کرد. ما هم با بررسی اتفاقات دیدار ملوان – استقلال حکم را نوشته‌ایم و آماده اعلام است.

 وی در توضیح اینکه چرا رأی تاکنون اعلام نشده است، گفت: حکم را صادر کردیم اما به دلیل برخورد با تعطیلات اعلام آن به بعد از تعطیلات موکول شد و در اولین فرصت رأی جدید را اعلام خواهیم کرد.

سعید بازدید : 88 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید صالح درخصوص شانس صعود استقلال از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم ما هنوز بدون شانس نیستیم اما قبول دارم که کار ما سخت است هرچند که در فوتبال هیچ چیزی نشدنی نیست. ما با توجه به نتایج تیم‌های دیگر اگر بتوانیم 3 بازیمان را ببریم فکر می‌کنم به صورت مستقیم به دور بعد صعود می‌کنیم

. وی درباره مصدومان تیم فوتبال استقلال در بازی با الجزیره امارات گفت: به احتمال زیاد آندرانیک تیموریان به این بازی خواهد رسید چون مقابل نفت به او استراحت دادیم اما حنیف عمران زاده به دلیل دو کارته بودن نمی‌تواند در این بازی برای ما بازی کند اما سایر بازیکنان هستند و می‌توانند به ما کمک کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط سخت استقلال در لیگ برتر و اعتراض هواداران به بازیکنان این تیم اظهار داشت: گاهی فکر می‌کنم اگر یک گزینه پیش رو داشته باشید بهتر از این است که دو گزینه داشته باشید و به چیزی نرسید. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید 3 بازیمان را در آسیا با امید بردن انجام دهیم و همین کار را هم خواهیم کرد اما فکر می‌کنم همانطور که الشباب در تهران ما را برد ما هم می‌توانیم در عربستان این تیم را شکست دهیم. این کارها را استقلال قبلاً انجام داده و در لیگ برتر هم هنوز هم ما شانس داریم چرا که فوتبال سرشار از اتفاقات است. استقلال مجموعه بسیار خوبی دارد که تا اینجا هم دوام آورده و می‌تواند حقش را بگیرد.

صالح در مورد کسر سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای تاج در این باره گفته که سهمیه 2015 و 2016 ، 3 تیم بوده که البته من شنیده‌ام 3 تیم و یک سهمیه پلی‌آفی است. این سهمیه‌ها 2 ساله است و کاری به نتایج تیم‌های ایرانی ندارد. البته من درباره سهمیه پلی‌آف شک دارم و اطلاعاتم دقیق نیست

. وی درباره اعتراض هواداران به بازیکنان استقلال و بی‌تعصب خواندن آنها ادامه داد: دیگران در این باره نظراتشان را داده‌اند و من نباید در این خصوص حرف بزنم، آقایان فتح‌الله زاده و قلعه‌نویی بعنوان مدیرعامل و سرمربی صحبت‌های لازم را در این خصوص انجام داده‌اند و ما فقط باید در زمین حرفمان را بزنیم چرا که اگر برنده شویم خیلی از این مسائل حل می‌شود.

صالح در پاسخ به این سئوال که چرا بعد از اردوی تیم فوتبال استقلال در جزیره کیش این تیم نتوانسته دیگر برنده شود، افزود: شاید اگر اردوی کیش هم نبود این روند به همین صورت ادامه پیدا می‌کرد، اردوی کیش دلیلی بر عدم نتیجه‌گیری ما نیست، ما بیشتر از همه به شرایط بازیکنانمان نیاز داریم، بازیکنان ما در مقاطع مختلف نبودند و در هر بازی هم که شما نگاه کنید غیر از بازی با ملوان که شرایط آب و هوایی و زمین متفاوت بود، ما در بقیه بازی‌ها حقمان برد بود و روی اتفاقات فوتبالی بازی را واگذار کردیم، مثل بازی با الریان و یا بازی با الشباب.

وی ادامه داد: شما ببینید در بازی با الجزیره چه توپ‌هایی را ما گل نکردیم و بعد یک توپ ساده درون دروازه ما می‌رود، این از اتفاقات فوتبالی است و ربطی به اردوی کیش ندارد.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص جریمه 20 درصدی بازیکنان و کادر فنی استقلال بعد از باخت به نفت تهران توسط فتح‌الله‌زاده اظهارداشت: اینها مسائلی مدیریتی است و من یک مربی فنی هستم و اگر سئوال فنی دارید از من بپرسید اما این را می‌گویم که اگر این جریمه شامل همه باشد که شامل حال ما هم می‌شود اما این مسائل فنی نیست و آقایان فتح‌الله زاده و قلعه‌نویی پاسخگو هستند.

سعید بازدید : 82 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

به گزارش فارس، پس از انتشار اخباري مبني بر همکاري باشگاه اسپانيول با فرهاد مجيدي به عنوان مدير استعداديابي، سايت باشگاه اسپانيول خبري در خصوص امضاي قرارداد همکاري با کاپيتان سابق استقلال منتشر کرد.

متن اين خبر به شرح زير است:

باشگاه اسپانيول روز دوشنبه با ملي پوش سابق فوتبال ايران و يکي از بزرگترين بازيکنان آسيا قراردادي در مورد همکاري رسمي در منطقه خاورميانه امضا کرد.مجيدي از روز جمعه در بارسلونا حضور دارد و در حال آشنايي بيشتر درباره باشگاه اسپانيول است. وي روز جمعه از ورزشگاه اختصاصي باشگاه اسپانيول بازديد کرد و توضيحات کاملي در مورد زمين چمن و کمپ اختصاصي اسپانيول به وي ارائه شد.مجيدي روز شنبه شاهد دربي بارسلونا و اسپانيول بود و در بين دو نيمه اين مسابقه از سوي خوان کالت رئيس اسپانيول پيراهن اين تيم را به عنوان هديه دريافت کرد. فرهاد مجيدي يکي از مطرح‌ترين بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران بوده و يک فصل نيز در تيم راپيد وين اتريش بازي کرده است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام این وبلاگ رو در تاریخ 12 فروردین سال 93 تاسیس کردیم تا بتونیم اخبار تیم استقلال رو اینجا بگذاریم و با شما هواداران اس اس آبی لحظات خوشی رو بگذرونیم. منتظر نظرات شما اس اسی های عزیز هستیم ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما علت ناکامی استقلال در این فصل چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 1,691
  • بازدید کلی : 20,592